Unikke elever med deres helt unikke kvaliteter...

Da jeg skulle vælge uddannelse, var det vigtigt at finde en skole, der var holistisk og spirituel orienteret. Derfor valgte jeg Tobias-Skolen. Tanken om, at Lene Ince vil hjælpe med at udfolde helt unikke elever, gav dyb mening for mig. Dette har jeg også gennem snart 8 år set ske. Alle elever er unikke med deres helt unikke kvaliteter.

Uddannelsen har vist sig at være dybt forløsende, transformerende og fagligheden er høj. Seriøsiteten er i top, uden det bliver kedeligt og tungt. Forløbet har givet mig stor inspiration, glæde og mere energi. Alle undervisere på skolen er faglige, seriøse, kompetente, engagerede, erfarne og meget forskellige. Super godt underviser team.

Det vigtigste jeg har lært om mig selv undervejs på uddannelsen er, at jeg både er sårbar og stærk på en gang og de to ting er uadskillelige. At jeg er min essens og ikke mine tanker, følelser og krop. WOW. For mig var det et stort øjeblik, da jeg første gang havde en direkte oplevelse af min dybeste sandhed, samt en direkte oplevelse af min egen selvhelbredende kraft.

Hvis du er på udkig efter en psykoterapeutuddannelse, vil jeg helt klart anbefale dig at overveje Tobias-Skolen. Specielt hvis du er holistisk orienteret og har et spirituelt livssyn. Eller hvis det du læser, giver mening og du bliver mere nysgerrig. Så er det bare i gang, du bliver helt sikkert glad for det, hvis du er villig til at arbejde dybt med dig selv og dine forsvar. Igennem denne uddannelse vil du blive moden til at gå i relation til både dig selv og andre, hvilket er en forudsætning for at vokse som menneske.

Monica Winther, Spirituel Integrativ Krops- og Psykoterapeut & underviser på Tobias-Skolen.

Monica Winther

“Forløbet har givet mig stor inspiration“