Accept & nærvær...

"På trods af, at jeg i rigtig mange år har bevæget mig i terapeutiske og spirituelle miljøer, har jeg ikke mødt noget andet sted, som i den grad emmer af accept og nærvær som Tobias-Skolen.

Det er virkelig et sted, hvor man får næring til sin inderste kerne, til sin dybeste væren - bare ved at være der.

Man føler sig virkelig accepteret både i sin inderste kvalitet - og sit yderste forsvar. Det er jo så vigtigt, at man som terapeut, selv har oplevet og mærket, hvor healende det er for et menneske bare at få lov til at være, og intet andet. Og alligevel, nænsomt at blive puffet lige præcis så langt hen til sin grænse, at udvikling finder sted på en tryg måde.

Man fornemmer tydeligt, at det er en skole med både kvalitet og hjerte."

Kærligst Anne-Vibeke
4.-års- studerende, skolelærer, zoneterapeut og theta-healer

Anne-Vibeke

“En skole med både kvalitet og hjerte