Belinda Angcenia

Når du tager første skridt indenfor hos mig i min klinik, har du truffet et valg om forandring.
Du kommer ind af døren med din særlige historie og baggrund, samt din helt egen grund til at opsøge psykoterapi. Rummet er dit og jeg vil møde dig dér, hvor det giver mening for din krop, sind og sjæl.

Du tager et vigtigt skridt mod dybere indsigt i dig selv, din krop og dine følelser.
Sammen vil vi følges ad på en transformerende rejse, hvor jeg vil lytte til dig, støtte dig og styrke dig på din vej mod et liv, der stemmer overens med dine inderste længsler.

Mit ønske er, at du vil tage afsked med de mønstre, der ikke længere tjener dig, og at du går herfra fra et sted i dig, hvor du føler dig set, mødt, hørt, sanset og forstået. At du må finde tilbage til din unikke essens, livskraft, meningsfuldhed og egenkærlighed.

Du er velkommen præcis som du er, og med nysgerrighed, ydmyghed og respekt for det, der længes efter at blomstre i dig, vil vi sammen hjælpe forandringen på vej - i dit tempo.

Hvis du er nysgerrig på terapi eller ønsker at starte i et terapeutisk forløb hos mig, er du velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende gratis samtale via kontaktformularen på min hjemmeside eller via SMS på 27632494.

Du er også velkommen til at læse mere om min tilgang til terapi på www.rodkraft.nu.

Jeg glæder mig til at møde DIG 🧡

De kærligste hilsner,
Belinda

Herning