Stine Stjernström Brix

Med en holistisk tilgang i terapien ønsker jeg at skabe et trygt og kærligt rum, hvori dine behov og dybeste længsler næres og potentialer styrkes.

Med nysgerrighed og varme ønsker jeg at møde dig der, hvor du er og hjælpe dig med at se muligheder og vække viljen til at tage flere bevidste valg i livet.

Hvad enten du lider af stress, angst, depression, spiseforstyrrelse, relationsproblemer, grænseproblematikker - eller måske ønsker at undersøge hvad mere der kan styrkes i dit liv - stræber jeg efter at møde dig ufordømmende og kærligt.

Udover samtaleterapi, arbejder jeg bl.a. også med guidede meditationer, tegneterapi, åndedrætsøvelser og kropsarbejde på briksen - alt afhængig af hvad du ønsker og har behov for.

Sammen sætter vi en ramme og en retning for terapien, hvor nysgerrighed og kreativitet kan åbne op for transformationer. Fra uhensigtsmæssige mønstre og smerte, til livsglæde og dybere kontakt til din oprindelige natur og væren.

Frederiksberg

"4. års studerende"