Tilmelding til "Porten til sjælen - hvem er jeg?"

Retræter v/ Lene Ince i 2024:  29. maj-2. juni & 6.-10 juni

Retræterne foregår på Tobias-Skolen, Hesselhøjvej 3, 8370 Hadsten

Af hensyn til din egen og gruppens udbytte af forløbet, beder vi dig besvare nedenstående spørgsmål. Alle dine oplysninger vil blive opbevaret og behandlet fortroligt og er underlagt vores tavshedspligt som psykoterapeuter. Efter forløbet vil tilmeldingsskemaet blive destrueret.

Der er indkvartering på 2 eller 3 mands-værelser. Det er muligt at medbringe telt (rabat kr.500,-). I så fald bedes du skrive det på din tilmelding, så prisen kan blive reduceret på fakturaen.

Når vi har modtaget din tilmelding, vil du få tilsendt en faktura til indbetaling af beløbet på 5.900,- Indbetaling sikrer dig en plads på forløbet.

Tilmelding er bindende og beløbet derfor ikke refunderbart, men skulle du blive akut syg op til retræten, vil du kunne overføre halvdelen af beløbet til deltagelse på en kommende retræte.

Ugyldig indtastning

Har du indtaget bevidsthedsændrende substanser inkl. Ayahuasca, LSD, hash/pot, store mængder alkohol eller receptpligtig smertestillende medicin, svampe eller lignende i op til 4. mdr. før retrætens start, er det desværre ikke muligt at deltage. Retræten bygger på arbejde med den rene bevidsthed uden substans-hjælpemidler og det er derfor ikke muligt at deltage, hvis din bevidsthed og dit energisystem har været under indflydelse af substanser op til retræten.

Ugyldig indtastning

Find din terapeut

Charlotte Østerbæk

Reg. Psykoterapeut for Krop, Sind og Sjæl Integrativ Somatisk Traume Terapeut  Individuel ...