Jonas Falk Nielsen

Min tilgang til terapi handler først og fremmest om at møde dig, og sørge for at alt hvad du kommer ind af døren med bliver set og anderkendt. Alt fremskridt starter med accept, så det er alfa omega at du føler dig hørt og accepteret i vores terapeutiske rum.

Jeg har særlig erfaring med STRESS, MISBRUG og MEDAFHÆNGIGHED for pårørende. Jeg er også meget optaget af de STORE EKSTENTIELLE aspekter i livet som DØD, ENSOMHED og MENING.
Jeg har omfattende træning i buddhistisk lære samt meditation, og det lægger også fundament for min terapi.

København, Roskilde og Holbæk
Knabstrup