Retræter, forløb & korte kurser

Tobias-Skolen tilbyder korte kurser og retræter af en enkelt eller få dages varighed for enkeltindivider eller par. Fælles for forløbene er, at de skaber et rum for en sund, spirituel og personlig vækst.

Neuropatologi & psykosomatik

Deltag i et 100 timers forløb og oplev, hvor medrivende og vedkommende det kan være, at lære om noget så knastørt som neuropatologi & psykosomatik.

Porten til Sjælen - hvem er du?

En transformerende og enestående retræte med mulighed for at gå dybt i din personlige og sjælelige udvikling og/eller i udfoldelsen af kærligheden, hvis I er et par.

Gratis Intro-dage

Bliv Psykoterapeut

Hør om Tobias-Skolens spændende psykoterapeutuddannelse og få svar på eventuelle spørgsmål. Deltag og få en oplevelse af atmosfæren på Tobias-Skolen.

Lene Ince

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen på psykiterapi-uddannelsen eller et af vores mange kurser