Lise Aylaa Isabelle Hørby

Rejsen som forældre er fuld af glæde, kærlighed, sorger og smerte men altid levende. Den vækker det dybeste i os som menneske og har kim til stor selvudvikling. Jeg lever & arbejder ud fra en dybfølt antagelse, at alle udfordringer vi måtte møde rummer en smuk visdom og en invitation til dyb kontakt med det allerkærligste i os selv. Når vi kan favne dét, der er svært, har vi mulighed for at få det liv, vi længes efter.

I min terapi inddrager jeg alle lag af dig og altid kroppen, da det er hérfra, du mærker og indtager livet. Og det er i kroppen vores overbevisninger og traumer låser det oprindelige flow. Jeg arbejder intuitivt og kreativt og altid med afsæt i, hvor du er lige nu. Men der er intet du skal. Hos mig er rummet kærligt og nysgerrigt og jeg ved, at alt du måtte føle, er allerede følt og forstået i et højere perspektiv. Du behøver ikke at dele mit livssyn for, at vi kan gå noget af vejen sammen.

Mit virke som jordemoder gennem 15 år og min egen ekstatiske hjemmefødsel giver mig redskaber til at kunne hjælpe dig med fx :

-Graviditets -og fødsels temaer, fx infertilitet, fødselsangst, fødsels traumer
-Bevidst & nydelsesfuld undfangelse, graviditet- og fødsel
-Amning, IBCLC
-Forældreskab & Hjertekontakt med dit barn, ufødt eller født

Du er velkommen uanset hvor på rejsen du befinder dig. Det er aldrig for sent at favne.

Jeg tilbyder individuel såvel som parterpi i skøn natur med højt til himlen samt walk`n`talk i skov eller ved vandet.

Kærligst Lise Aylaa

Næstved