Tobias-Skolens idegrundlag

Tobias-Skolen udbyder en 4-årige uddannelse til Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut. Den absolut eneste af sin slags, hvor kropsterapi, energiarbejde, og psykoterapi integreres i en levende kreativ form på et groundet spirituelt fundament.

• Fælles for alle aktiviteter på Tobias-Skolen er en stærk intention om at bidrage med kvalitet, etik og høje standarder i undervisning og processer såvel som i branchen.

Vi er stedet, der nægter at blive større end at vi stadig kan holde en tæt kontakt med den enkelte elev. Vi vil vide, hvor han eller hun befinder sig på det faglige, personlige og sjælelige plan. Dette er for os helt enestående og vores eneste måde at sikre os, at de psykoterapeuter, der uddannes her fra, er velfunderet i egen krop og psyke samt besidder en meget høj faglig kompetence i teori samt praksis.

Ikke blot på grund af ægte interesse, men fordi vi ønsker at uddanne fagligt dygtige psykoterapeuter, der har sig selv med på alle plan.

Dette lader sig efter vores opfattelse kun gøre med en tæt kontakt til et fagligt stærkt team af undervisere og supervisorer.

Tobias-Skolen danner ramme for formidlingen af terapeutiske metoder og forståelsen af det hele menneske. Vi formidler menneskets sammenhæng i krop, psyke og sjæl med erkendelsen af at vi lever og virker på jorden og ikke i himlen. Du vil ikke opleve nogen højt-flagrende spiritualitet men en formidling af menneskets iboende sjælelige bevidsthedskerne på en ganske jordnær og brugbar måde.

Vil du inspireres, lære, næres, vokse og transformere og arbejde med dit personlige gods såvel som med din kerne, for derigennem at kunne leve den du dybest set er professionelt såvel som personligt, så er Tobias-skolen klar med både uddannelser, kurser og retræter.

Galleri

Gratis Intro-dag

Invitation til gratis introdag om uddannelsen