CAMILLA HELENA BRINCH

• Camilla er uddannet sygeplejerske i 2007 og har de seneste 10 år arbejdet indenfor børn- og ungeområdet.

Camilla er uddannet Spirituel Integrativ Krops- og Psykoterapeut fra Tobias-Skolen i 2016 og har efterfølgende været tilknyttet skolen som assistent.

Er derudover uddannet Integrativ Somatisk Traumeterapeut i 2022, ligeledes fra Tobias-skolen

Er igang med den 1-årige Pre- And Perinatal Educator uddannelse ved Association of Pre-and Perinatal Psychology and Health
    “Det er i relationer vi såres og i relationer, vi heles”

En sætning jeg hørte første gang på Tobias-Skolen i 2012 og som endte med at blive en slags overskrift. Både for min egen udviklingsrejse - som startede der - og i høj grad også for den psykoterapi jeg ønsker at praktisere.

Vores første relation starter ved undfangelsen. Derfor synes jeg det er interessant hvad vi bærer med os i krop og sind allerede fra fostertilværelsen, fødslen og de tidlige barneår. Tilknytning og tilknytningstraumer har jeg været optaget af siden jeg skrev bachelor om emnet i 2007. Jeg har set i mit virke, både som sygeplejerske og psykoterapeut, hvad det kan føre med sig af psykiske og fysiske lidelser for både børn og voksne.

I samme tråd har jeg mærket hos mig selv og mange andre, at terapeutiske interventioner ikke kan stå alene, at det er i samspil med den terapeutiske relation der for alvor kan skabes forandring og heling.

CAMILLA HELENA BRINCH