Stor ro både ude & inde...

Da jeg mødte Lene og Tobias-Skolen på et af skolens smukke uddannelsessteder, var jeg ikke i tvivl om, at jeg havde fundet det jeg søgte efter i en psykoterapeutisk uddannelse. Her fandt jeg et meget stort og kærligt nærvær, og allerede ved den første samtale havde jeg følelsen af at blive set og mødt på en måde, som næsten slog benene væk under mig. Her var der et menneske, som så mig fra et dybt sted og virkelig ønskede at støtte mig i at udfolde mig selv personligt og professionelt.

Samtidigt oplevede jeg en meget stor grad af professionalisme og et super højt fagligt niveau. Det viser sig i alt på uddannelsen - lige fra de formelle krav til gennemførelsen af uddannelsen, til strukturen på den assistentstyrede færdighedstræning og til indholdet og undervisningen på modulerne.

Jeg har endvidere været ekstremt glad for den inkluderende og ikke dømmende tilgang til mennesker og til terapi, som skolen bygger på. Det har givet mig konkrete redskaber til at arbejde med alt det, der er svært for den enkelte - uden på noget tidspunkt at miste fokus fra udfoldelsen af livet og de dybere sjælskvaliteter hos det enkelte menneske.

Gennem Tobias-Skolen har jeg således fået oplevelsen af at have været på en dyb personlig rejse hen imod en større udfoldelse af mit eget liv kombineret med opbygningen af en stærk faglig rygsæk, der giver mig mulighed for at se og støtte andre i udfoldelsen af deres liv.

Det er en rejse for livet, og jeg kan kun anbefale dig at kigge nærmere på Tobias-Skolen, hvis du overvejer at tage en psykoterapeutuddannelse.

Regitze

Det bedste udgangspunkt for indre arbejde og fordybelse

Regitze