På Tobias-Skolen er der hjerterum...

Jeg valgte Tobias-Skolens uddannelse fordi der er mere hjerterum, end de andre steder jeg havde været til infomøde. Stedet og Lene talte til mit hjerte, og det føltes 100% rigtigt at skulle starte uddannelsen på Tobias-skolen. Og uddannelsen har vist sig at være, meget mere, end jeg havde turdet håbe på.

På Tobias-Skolen er der hjerterum, medmenneskelighed og nysgerrighed. Underviserne er inspirerende, og kan virkelig lære fra sig. På mit hold kan vi grine og græde sammen – alle sammen! Et stort øjeblik på et modul var, da en af mine medstuderende blev ramt i sit dybeste sår. Oplevelsen af, hvordan hun blev hjulpet til indsigt, på en anerkendende, hjertelig måde, det var meget stærkt for mig. Hun fik sat gang i en kæmpe udvikling efter denne oplevelse.

Jeg føler, at uddannelsen på Tobias-Skolen giver mig indsigt i mig selv og mulighed for at støtte andre på en professionel og rummelig måde. Jeg har lært, at vi indeholder meget mere, end vi lige går rundt og tror. Vi har uanede ressourcer. Mit råd til dig, der er på udkig efter en psykoterapeutuddannelse er, at tage til infomøde, mærk stedet, snak med undervisere og elever… Gør det!

Dorte Liiv Pedersen, 4.-års studerende

Dorte Liiv Pedersen

Tobias-Skolen giver mig indsigt i mig selv

Dorte Liiv Pedersen, 4.-års studerende