Tobias-Skolen - en vækstfyldt kulisse

Tobiasskolen har været et smukt valg, en vækstfyldt ”kulisse” fyldt med muligheder og mening. Det blev her, jeg tilbragte fire meget vigtige år, her jeg udviklede mig personligt og fagligt. Her jeg blev set, hørt og forstået på en særlig og kærlig måde. Her jeg foldede mig ud og blev certificeret som spirituel Integrativ krops- og psykoterapaut. Her jeg oplevede at ”folde mine vinger ud og blive fri” - fri til at leve mit liv i balance, som det menneske jeg dybest set er.

Lene Ince, skoleleder og grundlægger af Tobiasskolen, er et menneske, som jeg søgte bevidst ud fra mit kendskab om et menneske fyldt med netop dybde, integritet, nænsomhed, faglighed og hjerterum. Jeg vægtede både den personlige og det faglige fundament, som Tobiasskolen hviler på.

Det var konceptet, menneskesynet, sjælene, mine medstuderende, underviserne og Lene, der gjorde Tobiasskolen særlig for mig. Jeg tænker tilbage på den faglige, saglige og dybe personlige rejse, igennem smukke, sårbare, dybe og forløsende processer.

Hermed mine varmeste anbefalinger til dig, som overvejer Tobiasskolen.

Charlotte Østerbæk, Spirituel Integrativ Krops- og Psykoterapeut

Charlotte Østerbæk

Her jeg oplevede at ”folde mine vinger ud