LIVSKUNST & TERAPI - FRA FRYGT TIL KÆRLIGHED

Jeg tilbyder et omsorgsfuldt og nærværende rum med et udviklingsorienteret livsperspektiv, hvor dit ego og din sjæl udvikles igennem et væld af tidlige prægninger og oplevelser. Din sjæl har sine helt unikke kvaliteter og livsformål, som længes efter at blive udlevet. Det er en kunst at navigere som menneske i livets kontraster. Kunsten er at bevæge os henimod vækst og læring ved at bearbejde, forløse og transformere vores så, lidelse og svære oplevelser til accept, livsvisdom, medfølelse og mening. Herfra lærer vi at gå fra frygt til at leve i større ro og kærlighed til os selv, og at se vores egen værdi. Mærker du indre tomhed, ensomhed eller rastløshed er du måske kommet på afveje langt væk fra dig selv og din indre kerne. Så er det tid til et livsskifte, at vende "hjem" til den du i sandhed er.

Jeg har taget kurser indenfor BevidtsthedsBerøring og har videreuddannet mig på Tobias-Skolen for at få skærpet den terapeutiske forståelse. Derfor er min tilgang til psyko- og kropsterapi  tilknytnings- og traumeorienteret med relationen som omdrejningspunktet.Min faglige rygsæk er dyb og uanset terapeutisk metode, arbejder jeg med at gøre vores samarbejde og relation imellem os, betydningsfuld. Som et vigtigt element der kan hele sår, bringe håb og dermed skabe nye positive erfaringer i livet, som gør at vi tør forbinde os til os selv, og åbne hjertet igen. Det handler om at skabe kunst med de kvaliteter og det liv, som er blevet givet dig. Livskunst. Jeg tror på, at se det smukke i det uperfekte. I os mennesker med alle vores nuancer. I stedet for at dømme vores sår og opvækst, kan vi hylde vores livserfaringer ved at have gennemgået og overlevet noget svært eller traumatisk. Disse oplevelser har potentialet til at gøre os dybere og mere medfølende som mennesker og for verden omkring os. Der ligger store ressourcer og sindsro i at ære dine livserfaringer, forstå hvordan de har præget dig, så du kan trække visdom ud af det og bevæge dig fremad med intentionen om at leve med større kærlighed og  medfølelse overfor dig selv.

Jeg er selv en sjæl som tidligt i livet har oplevet stor smerte, adskillelse og tab, hvilket har præget mig således, at jeg i dag er drevet af medfølelse for mennesker og og kunsten at leve kærligt. Jeg er nysgerrig på dig som menneske og sjæl - hvad længes du efter? Og hvordan står tidlige grundsår og prægninger/traumer i vejen for at udfolde dig og dit lys? Hvad er det i dig, som længes efter at blive forløst fra fortidens svigt, tab og sorg. Hvad længes efter at blomstre og udfolde sig af (tilbageholdt) kærlighed, skaber-kraft, glæde, kreativitet og lyst? Hvad får dit hjerte til at danse?

Bag ethvert traume, er der altid en sorg. Sorgen kan splintre hjertet, og fryse det til is for at undgå at opleve smerten ved svigt og tab igen. Og det kan også - med tiden - åbne hjertet endnu dybere. Hvad du end vælger, er altafgørende for din livskvalitet. Jeg har god erfaring med tab og sorg, og derfor kan jeg med medfølelse og omsorg lede dig igennem en sund sorgproces.

FORANDRINGER - MED HJERTERUM, VISDOM & VÆKSTPERSPEKTIV

Jeg tilbyder individuelle krops- og psykoterapeutiske forløb for dig, som står overfor eller midt i en forandring som påvirker dine tanker, følelser og adfærd. I en forandring siger vi farvel til noget, som ikke længere kan eller skal være i vores liv, og siger også goddag til noget nyt, noget ukendt og spændende. Og alt efter hvordan vi møder og håndterer denne forandring, kan det opleves negativt og gøre os handlingslammede eller vi kan væølge at mødet forandringen med ønsket om læring og visdom, "hvad skal jeg lære her?"

Tag et nyt skridt - Book en tid

Er du klar til at tage dig kærligere af dig selv og et skridt henimod bedre livskvalitet? Skriv eller ring til mig for en gratis 30 min. intro-samtale.

Jeg tilbyder:

- individuelle sessioner for voksne

- Individuelle sessioner for unge på vej i livet

- Parterapeutiske udviklingssessioner til par, som ønsker at skabe mere varme, tryghed og kærlig kommunikation, og er nysgerrige på parforholdets fælles dynamikker

Kendskab til:

ACA 12 trin program, sponsor erfaring, børn af alkoholikere, medafhængighed, selvværd og selvtillid, tristhed og tomhed, følelsesmæssig omsorgssvigt, grænseproblematikker, skilsmisse og parforholdsproblematikker, tilknytningsmønstre, anbringelse udenfor hjemmet, stress, angst, depression, relationelle udfordringer, kriser, traumer, sorgarbejde og tab af forældre, nære.

Helsingør
Ejgårdsvej 13 2920 Charlottenlund

Solliah Jungslund
"Længes du efter et livsskifte? Fra frygt til kærlighed? Skab Livskunst & åbn hjertet for dit autentiske selv. Gå med længslen efter forløsning og transformer smertefulde oplevelser i din bagage, til læring, mening og dyb livsvisdom"