Lone Ottzen

Sanne Salomonsen synger i sangen ”Hjem”:  ”Som et vers der fandt sin sang” og ”at finde frem til det menneske jeg er”. Ord der rør mig dybt og som giver mening i mit arbejde med terapi og mennesker. Måske længes du efter at finde frem til det menneske du er – at komme hjem?

Stress, depression, sorg, afhængighed eller en krop, der larmer på grund af ubearbejdede oplevelser kan bare skygge så meget, at vi ikke kan se lyset, selvom solen skinner!

Måske har du, ligesom jeg havde det, brug for et kærligt rum og et menneske, der kan være med til at kalde dig hjem igen?

Nordjylland (Gandrup)

Lone Ottzen
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"
Aalborgvej 359