Charlotte Levin

Står du et svært sted i livet?

Er du midt i en akut krise? Eller døjer du med mere langvarige udfordringer med selvværd/selvtillid, svære relationer (herunder parforholdsproblematikker), kropslige symptomer, misbrug, stress, angst, rådvildhed, nedsat livslyst eller manglende fornemmelse for retning?

Har du et ønske om at blive endnu mere dig, udfolde dit fulde potentiale og leve det liv, du dybest set drømmer om?

I mine sessioner tager vi sammen på en kærlig og nænsom opdagelsesrejse ind i den verden, som er din – både den ydre og den indre. Jeg kan hjælpe dig til at tage de første skridt, følges med dig et stykke ad vejen eller ledsage dig helt i mål til det sted, hvorfra al terapi kan lykkes – vejen hjem til dig selv.

Odense

Charlotte Levin
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2019"
Odense