Jonna Wind

Årsagerne til at du vælger at gå i terapi hos mig, kan være mange.

Måske har du en følelse af at sidde fast i livet og har svært ved at finde vej og retning.

Måske lider du af angst og stress i et omfang, hvor det spænder ben for det du gerne vil i livet eller drømmer om.

Måske mærker du blot en kalden ind imod en større kontakt til dig selv, ikke for at skulle lave om på dig selv, men for at blive den du er dybest set, at finde dig selv lige præcis som du er.

Eller måske er der noget helt andet, der er på spil hos dig.

Uanset hvad du kommer med, kan jeg dog garantere dig, at jeg vil møde dig i et kærligt terapeutisk rum, hvor du kan have tillid til, at vi i fællesskab finder svar og opdager nye veje at gå. Hvor der er plads til hele dig og til at du kan tage de skridt, der skal tages, helt i dit eget tempo.

Giver dette genklag hos dig, tilbyder jeg en uforpligtende opstartssamtale, hvor vi i fællesskab kan finde ud af, om vi er det rigtige match.

Tønder

kr. 350 kr.