kris holm andersen

Jeg elsker når terapien går ud over stolene vi sidder på, og ud på gulvet, til briksen, til rummet, eller filtstykkerne på gulvet. Jeg er meget legende, intuitiv, kreativ og dynamisk i min terapi, samtidig med jeg altid har kroppen i fokus -da det er den vores indre bliver udtrykt igennem-. Enten i form af vejrtrækning, bevægelser, berøring, eller bare guided sansninger. Jeg indrager ofte alt min viden og terapeutiske erfaring, fra mine 8 år som Body-SDS terapeut.

Jeg er ikke bange for at gå med det der opstår, om det er traumer, vrede, sorg, forelskelse, eller hvad der nu kommer op. Alt bliver rummet, respekteret og får sin terapeutiske plads i det nærværende rum som bliver skabt mellem os. Det er bl.a. derfor jeg har valgt at have min terapeutiske praksis her hjemme i mine rolige, trykke og hjemlige rammer ude blandt marker og natur

Jeg drager altid min egen krop og sansninger ind i rummet for at tydeliggøre og spejle og hvad der sker over i dig. Jeg bruger ofte mig selv som en katalysator for din process, så du tydeligere og renere kan gå ind i din proces og forløse det der skal forløses for at du igen kan leve et frit, positivt og let liv.

Brædstrup
Århus Næstved