Sarah Markussen

Jeg ønsker at støtte dig til at finde hjem til den indre ro, hvor udfoldelse og nærvær skaber mulighed for vækst og livfuldhed. Jeg kan ikke gå skridtene for dig, men jeg vil sætte en ære i at gå skridtene med dig, hvor vi i fællesskab udfolder dit største potentiale, ved at tale om, mærke ind i og være med alt det der lever i dit sind, din krop og din sjæl.

Min tilgang til terapien er meget intuitiv, jeg bruger mit veludviklede sanseapparat og min nysgerrighed på mennesker til nænsomt at åbne op for alt det der lever i rummet, i relationerne og i livet udenfor terapirummet.

Jeg kører gerne til dig, så terapien kan foregå i dine vante rammer, vi kan mødes et smukt sted i naturen eller du kan komme til mig i pavillonen ved Helnæs Bugt. Jeg vægter naturen højt og trækker gerne dens helende kraft ind i terapirummet, eller terapien ud i naturen.

Fra min baggrund som fysioterapeut og min egen praksis inden for både yoga og meditation, ved jeg hvor stor en betydning det har at lytte til kroppens stille stemme, lære at varetage og værne om de beskeder vores krop sender os.

Med det som udgangspunkt, så finder vi i fællesskab frem til og kigger på alt det der lever i dit system, din dybeste såring, største frygt, længsel eller det der kalder på at blive sluppet, set og accepteret, så dit liv kan udfoldes fra det allermest sande sted i dig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Haarby, Vestfyn

"4. års studerende"