Jeanet Michella Nielsen

Jeg brænder for at hjælpe mennesker til at leve deres liv fra deres fulde potientiale, og tilbage til deres autentiske selv, at kunne mærke hvad der er vigtigst i livet, og få det liv de drømmer om.

Jeg er som menneske nærværende, støttende og lyttende. Jeg tager dig i hånden og hjælper til med at lyse på din vej. Spejler dig så du lærer om dig selv og du får opbygget din indre power til at tage dine egne sande skridt. Jeg vil i terapien skabe et kærligt, nænsomt rum, hvor du kan udfolde dig i det tempo du er klar til, og være med alt der er, og støtte dig til din egen selvkærlighed.

Mit speciale er også at hjælpe mennesker i sorg. Jeg har selv været igennem det, da begge mine forældre er døde. Jeg er desuden uddannet sygeplejerske, og har bl.a.  8 års erfaring fra psykiatrien, hvor jeg har arbejdet både  med voksne, og børn- og unge.  Derudover er jeg mor og har 2 børn på hhv. 8 og 11 år.

Du vil i terapi ved mig kunne opleve at jeg bruger forskellige terapeutiske tilgange, og ofte på en intuitiv og kreativ måde. Du vil foruden samtaleterapi opleve at jeg kan bruge f.eks. indre barn terapi, tegneterapi, drømmeterapi, familieopstilling,  gestalt/ stoleterapi, kropsterapi, mindfullness og traumeterapi. Jeg bruger briks indimellem til kropsterapi, massage,  grounding, energi- og chakraarbejde, som dermed virker til kroppens egen healing. Du vil måske kunne mærke at du får energiflow tilbage i kroppen igen, så der bliver mere plads til dig og livet. Stagneret energi får flow, et stresset nervesystem får ro og traumer kan blive forløst. Jeg tilbyder også naturterapi, som f.eks. en  ”Walk and talk”. Hvor vi kan starte fra min bopæl i Hjerting i Esbjerg og gå ud i den skønne natur f.eks langs vandet og til skov, og undervejs inddrage naturen i terapien.

Jeg har terapi fast hver mandag i Klinikfællesskabet i Strandbygade 29,1  i Esbjerg. (Indgang fra Finlandsgade). Der kan bookes tider i tidsrummet imellem kl.  9.30 og 21.

1. session koster 450 kr og klippekort for 4 gange 2400 kr.

hver mandag i Klinikfællesskabet i Strandbygade 29,1 i Esbjerg

Jeanet Michella Nielsen
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2020"
Strandbygade 29,1