Gertrud Rostgaard

Jeg har en baggrund som sygeplejerske, stresscoach og Mindfulnessinstruktør

Min tilgang til terapi er ud fra et holistisk menneskesyn, dvs. at mit fokus som terapeut er hele dig – både krop, sind og sjæl.

Du bliver mødt med ydmyghed og respekt i mit terapirum, og det er vigtigt for mig, at skabe den tillid og tryghed i relationen, som gør, at det bliver muligt at arbejde med netop det, du har behov for. Det er netop når mødet er ægte og dybt, at tillid kan opbygges, og dermed give mulighed for at forløse nogle af de sår og mønstre, som vi alle bærer på.

Jeg arbejder med forskellige tilgange og jeg lader det udfolde sig, der giver mening i øjeblikket og i netop dine temaer. Jeg arbejder med både det mentale, det fysiske, det følelsesmæssige og det relationelle.

Du kan læse mere på min hjemmeside.

Højbjerg, Aarhus

"4. års studerende"