BEVÆG DIT LIV - NÆR DIT VÆRD

Vejen gennem udfordrende og svære oplevelser giver værdifuld og indsigtsfuld læring, og den vidner om den indre kraft, du indeholder. Den indre kraft kan bruges og udfoldes til at skabe et selvkærligt, værdigt og blomstrende liv, hvor du kan følge det, dit hjerte kalder på - helt derinde, hvor glæden og nydelsen bor og gror.

Jeg arbejder udfra en holistisk tilgang, med udgangspunkt i det hele menneske, hvor krop, sind og sjæl gensidigt har indflydelse på hinanden. Det bærende element i mine sessioner/forløb er den terapeutiske samtale, hvorigennem du kan få en forståelse af dig selv og dine udfordringer såvel som, hvordan du helt praktisk handler på dine længsler og drømme i dit liv. I terapien arbejder jeg med årsager fremfor symptomer, så du kan få fat om roden af det som udfordrer dig, og på den måde skabe vedvarende forandringer i dit liv. Jeg hjælper og støtter dig i, at integrere forandringerne i dit nuværende liv, så du kan bevæge dit liv derhen hvor det føles meningsfuldt og for dig.

I mødet med dig er det vigtigt for mig at skabe rammerne for tryghed, ro og tillid. Hos mig er der ingen fordømmelser. Derimod er der kærlige øjne, du trygt kan læne dig ind i.

Dannelsen samklang i krop og sind
Giver bevægelse og cirkulær vind
Frihed i alle celler genopstår
Sandhedens spejl viser hvad vi formår