Sanne Kaiser

Terapi er for mig at forstå mennesker på flere plan; at folde mennesker ud. Kunsten er at komme til roden af en problematik gennem sansning & faglig viden. Jeg lyser på forskellige aspekter for at nå ned til roden. Hvad handler det her egentlig om?

I mit arbejde er jeg meget optaget af de delpersonligheder, som vi alle har. I alle delpersonligheder lever et forsvar, en adfærd, et tændt nervesystem, en længsel, et indre barn, en historie, en læring og en mulighed for at blive mere DIG. Det er mit ønske at hjælpe klienter hjem i sig selv: Hvem er jeg dybest set? Og hvordan vil det være at leve fra kernen?

Jeg møder dig i øjenhøjde, og jeg er ikke mere værd end mine klienter. Jeg har gået min egen vej & min opgave er at lyse på din vej samt favne hele dig & dit liv i mit arbejde.

Jeg har en faglig baggrund som lærer & har de sidste 15 år arbejdet med undervisning & samtaler med udsatte børn & unge, flygtninge samt unge fra psykiatrien.

Du er hjertelig velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende samtale kl. 9.00-17.00

Glæder mig til at høre fra dig!

Fredericia

"2. års studerende"