JEG ER PÅ BARSEL.

Jeg tilbyder terapi til kvinder, der gerne vil slippe efterslæbet fra en svær relation, så de kan indgå i harmoniske relationer uden skyld og skam.

Har du i din opvækst eller voksenliv været i relation med en, der havde en afhængighed, psykisk sygdom eller anden problematik, kan du have fået et ”efterslæb” med dig. Måske lærte du i relationen at holde vrede nede, forsøge at fremstå stærk eller behage den anden for at undgå konflikter – alt sammen måder at være på for at kunne tackle det svære – og som du måske stadig har i dag.

I et trygt, nærværende og respektfuldt rum arbejder vi med at slippe efterslæbet fra den svære relation. Vi kan vi for eksempel arbejde med at:

• lære vredeskraften at kende og sætte sunde og tydelige grænser herfra.
  • mærke egne behov og følelser uden at tage ansvar for andres
  • få ro på kroppens nervesystem og frigive eventuel traumeenergi
  • slippe skyld og skam og drage omsorg for os selv

Da et efterslæb fra en svær relation kan sætte sig i vores tanker, følelser og krop, inddrager jeg i terapien metoder, der taler til alle tre områder. Samtalen er den bærende terapiform, men vi kan også arbejde med systemisk familieopstilling, tegneterapi, energiarbejde og kropsterapeutiske øvelser.

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak, hvor du kan høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig.

Bedste hilsner,
Nana

Hundested

Nana Jørgensen