Belinda Angcenia

SKAL VI FØLGES AD PÅ EN TRANSFORMERENDE REJSE?

Terapi er for dig, der længes efter at udfolde livet endnu mere, for dig der ønsker at leve i samklang med den du dybest set er som både krop, sind og sjæl, samt for dig der er nysgerrig på dig selv og ønsker forandring i dit liv.

Måske oplever du, at livet føles meningsløst eller uretfærdigt? Måske har du en følelse af at sidde fast i de samme mønstre, eller at have udfordringer i din måde at indgå i relationer og forhold med andre mennesker? Eller måske oplever du kropslige eller følelsesmæssige udfordringer?

Terapi kan hjælpe dig til at se sammenhængen mellem de oplevelser du har med dig, og din måde at være i livet på - relationelt, følelsesmæssigt og kropsligt. Det kan støtte dig til at få mod til at møde dig selv med kærlige øjne, og (gen)vække din oprindelige kontakt med dig selv og livet, hvorfra de hukommelser, som spænder ben for dig kan bearbejdes, frigives og forløses. Så du kan leve det liv, du længes efter. Et kraftfuldt liv der er fuld af tillid, magi og mening.

I rummet med dig bestræber jeg mig på at møde dig med autenticitet, nærvær, nysgerrighed og hjerte. Vi såres i relationer, og derfor heles vi også i relationer, hvilket er hvorfor relationen mellem dig og mig som klient og terapeut altid vil være i fokus i mit rum. Inde i mig brænder der en ild for, at vi som mennesker alle må finde vores vej hjem i hjertet og stå i vores kraft. Jeg ønsker at hjælpe dig til at  genopdage de styrker og kvaliteter, der gemmer sig inde i dig allerede - din rodkraft. Jeg ønsker at hjælpe dig til at rumme livet som helhed med både nedture og opture, mørke og lys.

For at invitere varig forandring og autentisk heling ind i vores liv, tror jeg på, at vi skal ned og arbejde med roden bag symptomerne. Vi kan prøve at fjerne mælkebøttens blomst, men får vi ikke roden med, vil den vokse frem igen. Vi kan dulme vores symptomer med alt fra arbejde, træning, mad, fjernhealing, medicin og misbrug af anden art for at mindske diverse symptomer (smerter, stress, sygdom, depression, meningsløshed, angst, osv.), men på den måde kommer vi ikke omkring årsagen til, hvorfor disse symptomer egentlig viser sig i vores liv. Jeg arbejder derfor dybdegående og holistisk, da jeg tror på, at vi må have hele mennesket med for at skabe rum til dyb frigørelse og transformation.

Hvis du længes efter at udfolde dine kernekvaliteter og den du dybest set er, samt forløse det, der holder dig tilbage fra at leve dit liv, som du ønsker det, kontakt mig for en uforpligtende gratis samtale via kontaktformularen på min hjemmeside eller via SMS på 27632494.

Du er også velkommen til at læse mere om min tilgang til terapi på www.rodkraft.nu.

Jeg glæder mig til at møde DIG 🧡

Kærligst,
Belinda

Herning