Nana Cecilie Brinch Jørgensen

Velkommen i terapi hos mig i mit terapeutiske rum 'Solen Stiger'.

Jeg tilbyder terapi med plads til HELE dig. Hos mig bliver du mødt med ro og omsorg, så du stille og roligt kan træde ind i din terapeutiske proces, lære af den, være med den, og integrere de indsigter, du får undervejs. Jeg har fokus på dit ønske for, hvor du gerne vil hen og det er min fineste opgave, at være dit kærlige spejl på denne rejse ind i dig selv, så du kan begynde at træde de skridt, som du længes efter.

I mit terapeutiske rum vil du blive mødt med en holistisk og spirituel tilgang, hvor sammenhængen mellem krop, sind og sjæl er udgangspunktet for at åbne op for dybe processer. Det er et nysgerrigt og kreativt rum, hvor der bruges forskellige måder at gestalte din indre livsverden på. Store landskaber udfolder sig på gulvet med sten, filt, snore, stofklæder mv. At se sit liv ude fra på den måde, kan give de fineste forståelser og aha-oplevelser.

Hos mig kan der både grines og grædes. Her er plads til vrede, sorg, afmagt, frustration, angst, depression, melankoli og alle de lyde og udtryk, der knytter sig til det. Jeg går med dig hele vejen igennem på – nogle gange – ubetrådte stier af udtryk med stemme og krop. Hos Solen Stiger er der plads til den dybeste lykke, de største håb og den vildeste længsel. Her er der fokus på at rede trådene ud og finde ind til kernen af, hvem du er, hvad du kan, hvilke kvaliteter, der er hundredeprocent sandt dine.

Jeg sanser hele tiden ind i hvilken vej, vi skal i terapien og der er ikke to sessioner, der er ens.

Læs mere om mit terapeutiske rum og om terapien hos mig på min hjemmeside. Du er også velkommen til at ringe mig op for en uforpligtende samtale.

Jeg glæder mig til at høre fra dig:)

Se mail og hjemmeside-oplysninger nedenfor til højre.

Kærligst Nana Cecilie Brinch Jørgensen

Telefonnr: 50 90 82 79

Erritsø Fredericia

Nana Cecilie Brinch Jørgensen