Malouna Pedersen

En evig fascination af mennesket og nysgerrighed på ”det der bor inde i hver enkelt af os” har fulgt mig lige så længe jeg kan huske. I terapien hos mig er der fokus på det hele menneske, hvor krop, sind og spiritualitet hører sammen. Sjælens kraft, kvaliteter og potentiale bor inde i os alle. Hver enkelt af os er noget særligt, smukt og unikt.

Jeg brænder for det dybe ligeværdige møde mellem mennesker, og at støtte andre på deres rejse, så sjælens kvaliteter udfoldes og livet leves i fulde drag.

Min tilgang til terapi er rummende, omsorgsfuld og samtidig direkte konfronterende på kærlig samt støttende vis. Terapi er et samarbejde, hvorved der kastes lys på de udfordringer og mønstre, der spænder ben på livets rejse.  Herved banes der vej for nye indsigter og transformation bliver muligt.

Hvordan det terapeutiske forløb udformer sig er helt individuelt og tilrettelægges i samarbejde med den enkelte klient. Elementer som samtale, kropsterapi, tegneterapi, energiarbejde, familieopstilling og drømmeterapi er blot nogle af de terapeutiske former vi kan benytte.

Mine erfaringer som 3. års psykoterapeutstuderende, sygeplejerske, coach og menneske danner alt sammen grundlaget for mit terapeutiske virke.

Har du spørgsmål eller vil du bestille tid så ring til mig  på tlf. 2154 3080

Jeg vil glæde mig til at støtte dig på din rejse.

Kærligst Malouna

Skive