Charlotte Grauslund

”Grundlæggende tror jeg på, at livet er en gave -det er bare ikke altid sådan det føles!”

• Tænker du dårligt om dig selv? Eller lader andre behandle dig dårligt?
  • Er livet kendetegnet ved opslidende op- og nedture?
  • Er stemningsregulerende midler blevet en uundværlig del af din hverdag?
  • Lever du et dobbeltliv? Skammer du dig over dele af dig selv?
  • Har du mistet en kær? Eller ramt af alvorlig sygdom/handicap?
  • Tænker du til tider, at døden er en mulig udvej?
  • Er du ængstelig for noget ukendt? Lider af indestængt vrede? Eller andre følelser, der ”tager dig”?
  • Er du ramt af stress? Eller lider af mareridt?
  • Isolerer du dig? Osv…

Vækker noget af ovenstående genklang, er det måske tid til at prøve terapi af. Jeg kender selv til rutsjeturene, afmagten, sorgen mm. Men igennem dybt arbejde, har jeg genfundet mit liv, som jeg ikke vidste, jeg havde smidt væk.

Jeg er et autentisk menneske, med en god portion livserfaring og fødderne solidt plantet i mulden. Er lærer af profession, har altid arbejdet med unge/voksne på kanten og med div. udfordringer.

Jeg arbejder holistisk dvs. både med krop, psyke og sjæl. I erkendelse af, at kroppen husker, er den essentiel i en stor del af mit arbejde. Men den kognitive forståelse skal naturligvis følge trop, og nogen gange skal vi tilbage til rødderne, enten i vores egne generationer, andre gange mere sjæleligt.

Metodisk kan drømme-, tegneterapi, familieopstilling, traumeforløsende øjenbevægelser, energiarbejd, guidninger mm. komme i spil.

Tilbyder terapi i Nyborg

Nyborg

Charlotte Grauslund
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"