Vil du gå en ny vej?

Der findes mange gode grunde til at starte i terapi.

Måske døjer du med lavt selvværd eller udfordringer i dine relationer? Måske har du følelser eller kropslige tilstande, der tynger dig eller som er svære at forstå? Angst, stress eller depression?

Det kan også være noget du har lyst til, ikke kun som brændslukning, men som støtte til at leve mere helt, mere fuldt ud og mere autentisk.

Når vi er villige til at kigge indad, er der altid potentiale for transformation og udfoldelse.

Er du klar til at tage det første lille skridt i en ny retning?

I min terapeutiske praksis arbejder jeg med KROP, SIND og SJÆL, som uadskillelige dele af det hele menneske.

Vil vi altid tage udgangspunkt i din situation, og jeg vil som terapeut støtte dig i at mærke din egen indre kraft og vejledning - mod nye horisonter...

København

"4. års-studerende"