Wietske van der Werf

Jeg er pt. på orlov og tager derfor ingen klienter ind. Ved ønske om at stå på venteliste kontakt gerne på e-mail.

Bliver du ramt i følelser uden helt at forstå hvorfor?

Jeg hjælper dig som bliver ramt i følelser uden helt at forstå hvorfor, med at skabe forståelse for hvad der lever i dig, så du opnår en følelse af, at du i dit eget tempo kan skabe forandring i dit liv uden at blive overvældet.

Forandring kan først virkelig ske, når det ubevidste bliver bevidst. Når Krop, Sind og Åndelighed mødes i midten, fører små skridt til nye muligheder og jeg møder dig hele vejen igennem med tålmodighed, nysgerrighed, åbenhed og rummelighed.

Jeg brænder for at støtte og hjælpe dig på din rejse, ved at være et kærligt spejl og se på hvad der gemmer sig inde i dig. Hos mig får du et rum hvor selv det grimmeste er velkommen. For med nysgerrighed og åbenhed kan også dette forvandles når det er klar til det.

Midlertidigt på orlov

"4.-årsstuderende"