Anemone Sommer

Længes du efter at leve DIT liv ud fra DIN kerne?

Alle har ret til et godt liv :-) Jeg giver ungsomsrabat og har løbende rabatter, så tjek det ud :-)

"Såret er din port.

Gå igennem den, ind i dine talenter."

Vi såres i relationer og vi heles i relationer...

Er du faret vild mellem ydre krav og indre dialog - og ønsker du at finde vejen hjem og ind til din unikke kerne?

Terapiformen har fokus på krop, sind og sjæl og inddrager det hele menneske. Vi arbejder med de indre split- og blokeringer, fysisk, psykologisk og mentalt, som kan hindre dig i at leve DIT liv i sandhed, flow og balance.

Terapien foregår som en dialog og spejling og tager udgangspunkt i de udfordringer, der fylder i dit liv lige nu, og den sætter lys og kærlig bevidsthed på de skjulte mønstre, der ligger bag. Er du nysgerrig, åben og har mod til at kigge indad og dermed finde accept og fred, for på sigt at finde hjem og træde i karakter i dit liv, som den du dybest set er?

Jeg har stor erfaring med mennesker i alle aldre og i forskellige eksistentielle livskriser. Min baggrund er cand.mag. i dansk/idræt. Jeg er også yogalærer, coach og Soul Flow guide. Desuden har jeg mange års arbejdserfaring fra såvel det offentlige, som det private arbejdsmarked.
Jeg har over 100 sessioner bag mig. Sessionerne forgår via samtaleterapi, bevægelse samt krops- og energiarbejde, på stol eller på briks.

Forår og sommer er terapi i naturen også en mulighed.

Hvis omstændighederne kræver det, kan vi mødes i et digitalt samtalerum.

Skriv i første omgang og så aftaler vi et tidspunkt med ro hvor vi kan tale sammen.

Jeg glæder mig til at høre fra dig :-)

Kh
Anemone

2920 Charlottenlund