Camilla Birch

Hjertets Kald er en holistisk praksis i Herning, hvor jeg tilbyder traumeinformeret krops- & psykoterapeutiske sessioner,  workshops & gruppeterapi, samt terapeutiske kvindecirkler.

I et psykoterapeutisk forløb, har jeg altid for øje hvilke traumer du måtte have med dig: Hvad end de står helt tydeligt fremme, eller om de ligger gemt i den kropslige hukommelse.

Det er dog igennem kroppen at vi kan få arbejdet i dybden med de oplevelser vi har med os, & hjælpe nervesystemet til at opnå en indre balance igen. For når vi først er blevet rystet, er nervesystemets rytme kommet ud af sit flow - Det er ganske enkelt nødvendigt at komme tilbage til kroppen & generobre de dele af os selv, som er blevet glemt eller "stivnet" af traumers påvirkning.

Vi må inddrage hele mennesket i det terapeutiske arbejde, således at du igen bliver hel.

Jeg har især erfaring indenfor depression, angst, PTSD & den helt tidlige tilknytning, heraf også fødselstraumer.

Udover min uddannelse som spirituel integrativ krops- & psykoterapeut, er jeg certificeret somatisk traumeterapeut & har flere kurser bag mig i f.eks. funktionel åndedræt.

Læs om hvad klienterne siger om terapi hos Camilla

Herning

Camilla Birch
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut 2019"