Reg. Psykoterapeut for Krop, Sind og Sjæl

Integrativ Somatisk Traume Terapeut

Individuel terapeut, Par terapeut, Gruppeterapeut, Familieterapeut,

Terapi i børnehøjde, Forældre/barn terapi. Foredragsholder og Formidler.

At praktisere Individuel psykoterapi, traume terapi, par terapi, og terapi med fokus på hele familien, det fylder mig med mening.

At facilitere gruppeterapautiske processer, foredrag, temadage og retræter det skaber en puls som også gør mig glad i låget.

At være menneskers vejviser på rejsen til forløsning og  større forståelsen af sig selv i samspillet mellem krop, sind og sjæl, er langt mere end et job for mig - det er mit virke.

Jeg arbejder procesorienteret i kreative forløb, baseret på min integrative tilgang til mennesket. Det er en gave for mig, at bruge mit liv på at møde mennesker, som ønsker forandring på et dybt indre plan. Med nænsomhed og respekt for dig, dine relationer og det som hos dig længes efter at blomstre og gro, vil jeg med glæde følge dig og dine kære, på jeres rejse.

Lad os sammen tage udgangspunkt i det, som kan styrke dit fulde potentiale. Lad os bevæge os nænsomt og undersøgende igennem dine smerter, med fokus på dine længsler - din fortid, din fremtid og dit kærlige nu!

Kom og lad mig vise dig på vej igennem relationsstyrkende, forløsende og transformerende processer.

Min baggrund bygger på både Integrativ psykoterapi, familieterapi,traume terapi,  pædagogisk, konsulterende, coachende og ledelsesmæssig fundament. Min erfaring er bred og rummer såvel rådgivning og vejledning i kommunal regi, samt sundhedsmæssig vægtkonsulent erfaring. Særligt har jeg erfaring med angst, tab, traumer, sorg, depression, grænseproblematikker, overgreb, misbrug og afhængigheder.

Jeg tilbyder :

• Individuel terapi …….........................................................   950 kr.
  • TGØK, Åndedrætsterapi og øvrige dobbelt sessioner.....   1900 kr.
  • Traume terapi....................................................................    950 kr.
  • Terapi i Børnehøjde (1 time)..............................................    675 kr.
  • Parterapi …….................................................................... 1400 kr.
  • Traume forløsende forældre/barn terapi ........................... 1400kr
  • Familieterapi  og familie mægling……............................... 1750 kr.
  • Gruppeterapi, retræter, formidling og facilitering .............. Prisen aftales ud fra form og indhold.

Desuden tager jeg ud i familier, hvor der er opstået et behov for familiemæglinger eller for at se nærmere på dynamikken i en familie.

Jeg faciliterer generelle psykoterapeutiske udviklingsforløb, og jeg arbejder også med psykoterapeutiske forløb i grupper.

I starten af 2024 udbyder jeg igen gruppe forløb.

Et bliver igen med fokus på afhængighedsstrukturer og etandet henvender sig til dig som ønsker et personligt udviklingsforløb hvor de relationelle vækst  potentialer er i fokus og sidst men ikke mindst vil jeg tilbyde et forløb til dig der tidligere er blevet (fejl) diagnostiseret og nu føler dig fastlåst i begrænsende overbevisninger.

1. Gør dig fri af andres anerkendelse og skab lethed og livsglæde!

2. Gør dig fri, forstå og forløs din afhængighedsstruktur!

3. Gør dig fri af dine pårørendes afhængighedemønstre - slip skeletterne i skabet og genskab harmonien og den dybere mening i familien!

4. Gør dig fri af diagnoser, domme og dramaer - du er så meget mere end det din indre stemme dømmer dig til!

Jeg formidler, undervisning og afholder foredrag, retræter og andre terapautiske udviklingsforløb, som planlægges ud fra behovet i din virksomhed, din forening eller dit private arrengement

Du er velkommen til at kontakte mig for en uddybende samtale. tlf : 40217571

eller læs mere på www.charlotteoesterbaek.dk

Læs hvad klienterne siger om terapi hos Charlotte