Louise Jung

Krop og psyke er vævet sammen, og udgør en helhed i den menneskelige natur. Tankens indhold, følelsens kvalitet og kroppens liv påvirker således hinanden.

Derfor er alle disse tre aspekter i spil, når man ønsker at forandre sin livssituation.

Hele livet igennem har vi mulighed for at udvikle os, og skabe forandringer til det bedre i tilværelsen. Gennem terapi opstår der øget bevidsthed om disse muligheder.

Et terapeutisk forløb er en dialog omkring de tanker, følelser og handlemønstre, der kan virke begrænsende for livsglæde og selvudfoldelse. Dialogen med det indre liv kan finde sted i samtaler, men også gennem kropslige, billedlige og filosofiske udtryk.

Da kroppen har en ordløs bevidsthed og hukommelse, kan inddragelse af åndedrættet, energiarbejde og massage medvirke til at forandre og integrere nye indsigter.

Som terapeut ønsker jeg at være en del af dine forandringsprocesser:
- ved at tilbyde din krop, ånd og psyke en mulighed for healing og udvikling
- ved at åbne dit øje for skønheden i livet omkring dig og i dig
- ved at give dig rum til udfoldelse af dine unikke potentialer i tillid til livet
- ved at lade dig opdage hjertets stilhed og dets dybe og fredelige dynamik

Som terapeut holder jeg af kontakten og relationen til mine klienter, samt det store privilegium det er at være en del af et andet menneskes rejse.

Jeg tilbyder psykoterapi i Aarhus C.
Session på 90 min. for kr. 650,-. Åndedrætsterapi 3 timer for kr. 1.200,-.

For studerende på Tobias-skolen tilbyder jeg terapi til særpris:
Session på 90 min. for kr. 525,-. Åndedrætsterapi, 3 timer for kr. 1.000,-.

Ring eller skriv for yderligere oplysninger. Telefon: 6166 5797

Aarhus

Louise Jung
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2018"