Dorthe Damkjær

Terapi blev vendepunktet i mit liv, som engang var præget af alt for meget stress og angst. Derfor brænder jeg for at hjælpe andre på deres transformerende rejse til større frihed og glæde.

Jeg lægger stor vægt på at arbejde med de dybere liggende årsager til mine klienters udfordringer, så de kan få bearbejdet og healet barndomssår og traumer.

Jeg arbejder med samtale- og kropsterapi, samt energiarbejde. Herudover anvender jeg forskellige terapeutiske værktøjer og metoder tilpasset mine klienters behov. Jeg har et stort hjerte for at arbejde med indre barn healing.

Igennem årene har jeg hjulpet rigtig mange med stress, angst, sorg, depression, lavt selvværd, parforholdsudfordringer og personlig udvikling. Mine klienter er børn, unge og voksne.

Mit ønske er at skabe et kærligt og trygt rum til dig og din udvikling.

Prisreduktion ved køb af 5 eller 10 gange

Skanderborg

Dorthe Damkjær
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2016"