Marianne Kaufmann

Min mission som holistisk psykoterapeut er at understøtte det hele menneskes udvikling hen imod indsigt, helbredelse og lykke. Jeg har fokus på dig og den healende energi i det intense nærvær.

De tre kvaliteter der beskriver mig bedst som psykoterapeut er ro, rummeligt nærvær og healing. Dine sessioner hos mig indeholder ud over krops- og psykoterapeutiske værktøjer ofte Reiki healing, spirituel formidling, meditation m.m. - altid med udgangspunkt i dine behov, mål og ressourcer.

Udover min egen praksis har jeg siden 2017 arbejdet med både individuel terapi og gruppeterapi som psykoterapeut i Kvisten, hvor målgruppen er  voksne, som er seksuelt krænkede i opvæksten.

Jeg har siden 2008 uddannet Reiki healere efter den 100-årige japanske metode.

Personligt har jeg et godt anker i Martinus Kosmologien, et menings- og kærlighedsfyldt verdensbillede.

Jeg tilbyder psykoterapi og integrerede behandlinger i Øby, 8830 Tjele.

Øby ved naturskønne Ø Bakker, 16 km øst for Viborg
Jeg kan også køre hjem til dig, hvis behovet er der. Online sessioner er en mulighed som supplement til vores møder.

Marianne Kaufmann
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2015"
Østervangsvej 55, Øby
Tjele