Psykoterapeut - verdens bedste job?

Der venter dig en lang række berigende oplevelser såvel som kærlige og krævende processer, på vejen til det, vi på Tobias-Skolen kalder verdens bedste levevej: Nemlig livet som psykoterapeut, hvad enten det er som selvstændig eller som lønmodtager.

Derfor er du meget velkommen her på hjemmesiden eller til et besøg på en af vores gratis introduktionsdage. Du er også velkommen til at ringe for en kærlig, afklarende snak eller få tildendt vores brochure. Du kan også downloade brochuren nederst på denne side.

I det hele taget vil vi gerne hjælpe dig med alt det, du måtte have behov for, for at få afklaring på din egen parathed og på, om uddannelsen til Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut er et godt match for dig.

Få verdens bedste levevej!

Verdensbedstejob srcset largeSom Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeutstuderende bevæger du dig ud på en dyb personlig og sjælelig rejse. Du inviteres til fire års fordybelse - fagligt såvel som personligt.

Uddannelsen er en kærlig og intensiv proces, hvor der arbejdes målrettet med stoffet på undervisningsdagene, og hvor du træner og erfarer med dine medstuderende. På den måde kan du gå fra skolen med et solidt fagligt fundament, som du kan tage med videre og omsætte i dit virke som aktivt praktiserende eller ansat psykoterapeut.

Små hold giver plads til fordybelse

På Tobias-Skolen vægter vi små hold, hvilket betyder at du bliver set, mødt og hørt. Der er tid til dig og de ord, lyde, følelser eller spørgsmål du til enhver tid måtte sidde med - både i undervisningslokalet på skolen og udenfor skolens regi. Det er vigtigt, at du altid føler dig tryg i de oplevelser, psykoterapeutuddannelsen vil give dig - i Krop, Sind & Sjæl.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller gerne vil deltage på en gratis intro-dag

Velkommen til at lade dig inspirere - velkommen til verdens bedste levevej.

VERDENS BEDSTE LEVEBRØD

Få et klart overblik over hvad Tobias-Skolen tilbyder dig.!

Læs Tobias-Skolens brochure

HVAD SIGER KLIENTERNE?

Læs om den forskel, som du også kan gøre.

Se hvad klienterne siger

HVAD TJENER EN TERAPEUT?

Jobmuligheder som psykoterapeut.

Se dine fremtidsmuligheder

Lene Ince

Jeg glæder mig meget til at tage imod jer på intro-dagen.

Find din terapeut

kris holm andersen

Jeg elsker når terapien går ud over stolene vi sidder på, og ud på gulvet, til briksen, til rumme...