Lotte Engel Pedersen

"Verden er ikke, som den er. Verden er, som du ser den". Så hvad ser du? Modgang eller medgang? Fiasko eller succes? Fejl eller læring? I min optik, er alle rejser gennem livet helt unikke, fordi alle mennesker er unikke med hver vores potentialer, kvaliteter og værdier samt såringer, ubehag og nederlag. Alle bliver vi rystede og sårede. Men dét vi kommer fra, afgør graden af rystelse og smerte og påvirker vores valg i livet. Og det, der er uforløst i vores fortid, påvirker vores nutid.

Når vi prøver at modsætte os smertefulde oplevelser og følelser, forlænger vi ofte netop den smerte, vi prøver at undgå. Måske er det derfor, du læser med her. Har du mon en længsel efter at genfinde dele af dig, som du tidligt i dit liv har lært at gemme væk; vrede, grådighed, grimhed eller spontanitet??? Ønsker du at sprudle af livsglæde, forstå dig selv og dine reaktioner på et dybere plan eller måske at turde læne dig ind i et andet menneske?

Som terapeut, har jeg fokus på at hjælpe dig til at genfinde troen på dig selv, de dele af dig, du længes efter. At frisætte livsenergi og potentiale og forløse smerte og udfolde kvaliteter. At hjælpe dig til at forstå din krops signaler. Vende uro til ro eller meningsløshed til meningsfuldhed. At vende tab og sorg til styrke og lærdom og en dyb overgivelse ind i dét, der er sandt for dig.

Ryomgård

Lotte Engel Pedersen
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"
Tjerrildvej 1f