Maria Rakel

Er der noget, som holder dig tilbage fra at følge dit hjertes længsel og udtrykke dig frit?
Er der noget i dig, som ikke får plads?

Jeg tilbyder dig et trygt relationelt rum i kærligt nærvær, hvor du vil blive mødt og favnet med alt som fylder, og blokerer dig fra at leve fra dit kærlige sande hjerte ❤

Når noget I os blokeres af negative overbevisninger, så begrænses vores livsudfoldelse. Vi har på et tidspunkt lukket hjerterum og kvaliteter blev lagt i skyggen. Sådan kan vi havde levet i årevis, måske og ofte siden vi var helt små og ubeskyttede. Traumatiske hændelser opstår oftest i de nære relationer, hvor vi ikke er blevet mødt, men har måtte lukke ned for at overleve.

Hvad ligger og venter på at blive forløst og udfoldet, så du kan stå i dit eget lys og være fri i dit udtryk?

I det terapeutiske rum arbejder jeg med det hele menneske og er derfor også bevidst om kroppens -og nervesystemets bevægelse med fokus på dit ønske for terapien.

Jeg ønsker igennem terapien, at hjælpe og støtte dig i, at træde ind i din væren -et trygt sted, som du altid kan læne dig ind i.

Et sted at agere og leve dit liv fra ❤

Forløbet starter altid med en gratis og uforpligtende telefonsamtale.

København N