Kit Ernst

Vi kan bære på prægninger – aftryk fra oplevelser, traumer, slægtsmønstre eller sjælelige erfaringer. Prægninger som kan leve i os bevidst eller ubevidst og påvirke vores tanker, krop, følelser og adfærd og/eller sløre kontakten til os selv, så vi ikke lever og udtrykker os ud fra den vi dybest set er. Det kan føre til symptomer som f.eks. angst, stress, lavt selvværd, uhensigtsmæssig adfærd, svært ved tilknytning, tomhed, meningsløshed, frygt for at udtrykke sig osv.

Terapi er ikke kun en mental proces – det er i høj grad også en dyb indre bevægelse. Jeg anvender derfor forskellige metoder, så både krop, sind og sjæl inkluderes og terapien tilpasses dine unikke behov. Jeg inkluderer højere bevidsthedslag og tidligere liv, i det omfang det er relevant for dig. Metoder jeg anvender er bl.a. briksarbejde, samtaleterapi, energiarbejde, drømmearbejde, tegneterapi, traumeforløsende øjen- og kropsbevægelser m.m.

Jeg tilbyder et trygt rum, hvor vores relation og samspil er en central del af terapien, som jeg altid har en bevidst opmærksomhed på. Jeg har som person en dyb føling med de forskellige lag vi mennesker kan være i kontakt med, og hos mig vil du opleve at blive mødt af en ro, et kærligt nærvær, et par ufordømmende øjne og et par støttende hænder, mens vi følges ad i udforskningen af, hvad der ligger gemt bag ordene, længslen, følelserne eller adfærden hos dig.

At hjælpe dig hjem igen, så du kan leve ud fra dit lys – den du inderst inde er og dit potentiale, er kernen i den terapi jeg tilbyder.

Du er velkommen til at skrive til mig og aftale tid til en gratis og uforpligtende telefonsamtale af op til 30 min., hvor du kan fornemme mig og stille evt. spørgsmål, og jeg kan høre lidt om dine ønsker for et forløb.

Hvidovre

Kit Ernst