Terapi hos Anne Kirstine Overgaard

Anne Kirstine har fra første færd været en velsignelse og et perfekt match for mig som klient. At gå i terapi hos hende er som at komme hjem, og jeg glæder mig hver gang til at blive mødt af hendes kærlige væsen og varme kram. Anne Kirstines kreative og uhøjtidelige tilgang til terapi ligger godt til mit temperament.

Sammen er vi nysgerrigt draget ud på en terapeutisk opdagelsesrejse, der har budt på alt fra tegne- og samtaleterapi til energi- og kropsarbejde. Som oftest har terapirummet dannet rammen om sessionerne, men vi har også flere gange inddraget den smukke, omkringliggende natur, hvilket kun har tilføjet en ekstra dimension til terapien. Jeg forlader hver session med en dyb følelse af mening, ydmyghed og taknemlighed – uanset om jeg har grædt eller grinet.

Ann-Kristina

"Anne Kirstine skabte for mig et trygt og nærværende rum, hvori jeg uhindret kunne reflektere over og arbejde med mine udfordringer. Forløbet har været alsidigt med forskellige meningsfulde perspektiver og "opgaver", tilpasset mine behov. Mit forløb hos Anne Kirstine har haft stor betydning for mig, og jeg føler, at det har bidraget til min fortsatte positive personlige udvikling."

Christina

Jeg har med stor glæde og stort udbytte gået hos Anne Kirstine i en periode. Kombinationen af ”snak” og fysisk behandling er uovertruffen. Anne Kirstine er en fantastisk dygtig og behagelig terapeut, som samtidig har begge ben plantet solidt på jorden – hvilket kommer hendes klienter til gode. Hun er udstyret med en superb intuition, som hjælper én ad den rette vej."

Elsebeth

"Jeg har valgt jævnligt at tage køreturen fra Fyn for at gå i terapi hos Anne Kirstine, og jeg har ikke fortrudt en eneste kilometer. Som terapeut har hun en dyb og meget helhedsorienteret forståelse af de problemstillinger, udfordringer og gamle uhensigtsmæssige mønstre, som jeg bringer med, og jeg får altid noget med hjem at tænke over og arbejde videre med.

Som menneske er hun varm og favnende, og man føler sig altid rummet og mødt i øjenhøjde. Hun har en uhøjtidelig facon, masser af humor og en smittende latter, som gør, at det svære bliver en lille smule lettere at være i – altid med stor indlevelse og respekt."

Charlotte

Anne Kirstine Overgaard