Anne Birgitta Hellgren

For mig hænger kroppen, psyken og sjælen uløseligt sammen, og i vores søgen efter årsagen til vores smerte, hvad enten den er fysisk eller psykisk, må vi omkring alle disse aspekter i os selv.

Kombinationen af at arbejde med kroppen, psyken og sjælen som en helhed giver mulighed for større indsigt, og dermed en dybere og vedvarende forløsning.

Det er vigtigt for mig at skabe et ufordømmende, kærligt og ydmygt rum. Jeg har en stor respekt for alt, der måtte vise sig, og vil nænsomt og ærligt hjælpe dig ind i din rejse mod nye handlemuligheder med mere omsorg og kærlighed for dig selv.

Vi vil, ved hjælp af de metoder der giver mening for dig, finde frem til de redskaber, du har brug for, for at integrere dine nye indsigter i din hverdag og dit liv i det hele taget. Trygge rammer, nærvær, autencitet og respekt er nøgleord for mig som terapeut.

Tørring-Uldum
Kolding