Suzana Eliza Petersen

Terapi kan være én af mange veje til at træde indenfor i dit eget, unikke, indre univers og lære at genkende dine reaktionsmønstre og måder at være sammen med andre på. Jeg tager udgangspunkt i de problemer, du har lige nu, og ser på, hvad der har brug for at komme frem i lyset hos dig. Vi kigger på, hvordan du kan stå stærkt i dit eget lys og opnå en større frihed, ro og balance.

Jeg anvender samtaleterapi, krops- og energiarbejde og kan inddrage andre dynamiske og kreative tilgange i terapien, herunder guidede meditationer, tranceinduktioner, healing, drømmearbejde, massage, akupressur, tegneterapi, kost, naturen, musik.

Jeg er uddannet hypnoterapeut, NLP terapeut, regressionsterapeut, coach/teamcoach, konfliktmægler, spirituel vejleder og reikihealer, dog vægter jeg mest det naturlige, ægte, nærværende møde med et andet menneske.

Vesterbro, København

Suzana Eliza Petersen
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"
Vesterbro