Claus Holm Brinkmann Carstensen

Kære dig

Velkommen til Traumeland - Her er der er plads til alt det der måtte fylde hos dig, uanset om det er stort eller småt.

Jeg er Claus og har mit terapeutiskerum i rolige landlige rammer lidt uden for Haderslev. Her må alt dit leve - blive set og få den plads det behøver. Har du tvivl, om du må række ud til mig - så skal du vide at du lige nu har taget et af dine måske aller vigtigste skridt. Stol på det - du må godt - din rejse er allerede begyndt.

Ring, mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller bare send en SMS til 21645967 så kontakter jeg dig samme dag. (1. samtale er uforpligtigende og gratis)

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kærlige hilsner Claus

Haderslev

Denne terapeut tilbyder desuden også terapi online

kr. 400,- for træningsklienter