Terapi hos Camilla Birch

"Camilla får mig til at føle mig set og hørt og møder mig lige netop dér hvor jeg er. Hun lærer mig at se tingene fra et nyt perspektiv, og giver mig redskaber jeg kan bruge og som støtter mig i min process. Hun får mig til at føle mig tryg og jeg fornemmer at hun virkelig ønsker det bedste for mig. Hun hjælper mig til at komme i balance."

Kvinde, 23 år

"Jeg er rigtig glad for at gå hos Camilla, da hun sætter tanker igang hos mig, som gør, at jeg tænker mere over hvorfor og hvordan, jeg er overfor min familie.

Det er svært for mig at finde ind til min lille pige fra barndommen, men jeg mærker mere efter, hvilke følelser og tanker, der kommer til mig i forskellige situationer, efter jeg er startet i terapi.

Der kan gå lang tid mellem mine besøg, men det gør ingenting, da jeg kan mærke at processen kører alligevel." Camilla er et utroligt dejligt og rummende menneske, som jeg varmt kan anbefale til andre, hun giver mig ro og troen på mig selv og mit værd som den jeg er, med de ting jeg nu engang har fået med mig gennem livet."

Kvinde, 50 år

"Min datter på 4 år, startede til samtaler hos Camilla, da hun var hårdt ramt psykisk efter mit og hendes fars brud. Hun var begyndt at ændre adfærd og havde svært ved at styre hendes følelser. Camilla har været en fantastisk hjælp.

Hun har givet min datter nogle super gode redskaber, til hvordan hun får styr på alle følelserne indeni , ved bla. vejrtræknings øvelser. Camilla er rolig, imødekommende, super god til børn og SÅ fantastisk at tale med.

Jeg har fået min glade pige tilbage, takket være Camilla."

Kvinde, 27 år.

CAMILLA BIRCH