Anne Kirstine Overgård

Jeg ser det som min sjæls formål at støtte mennesker gennem de sorger, som livet giver dem. Gennem terapien bliver det muligt at anvende det at miste en kær, miste sig selv eller miste fodfæste som et afsæt til at kunne træde endnu mere ind i livet.

En bærende kraft i mit arbejde er samtaleterapien, hvor jeg anvender flere forskelige metoder, men jeg inddrager i høj grad også kroppen i form af f. eks energiarbejde og massage. I mit virke som terapeut er jeg nærværende, åben, omsorgsfuld og lyttende. Jeg arbejder ud fra hjertet og sjælen og med en stærk etik, dette skaber en samhørighed og den tillid, som jeg håber kan give afsæt for læring og vækst hos den enkelte.

Skanderborg

Anne Kirstine Overgård
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2015"
Gammelgårdsvej 6 - Virring